منتديات سيفن ستارز
عزيزى الزائر نتمنى ان تكون فى تمام الصحة والعافية نتمنا ان تسجل معنا وانشاء الله تفيدنا وتستفيد منا المدير العام لمنتديات سيفن ستارز




 
الرئيسيةالبوابةاليوميةبحـثالتسجيلدخول
ارجو من الساده الاعضاء القدامى تعديل بيانتهم الشخصية
ياجماعة انصحكم بالدخول على المنتدى بالمتصفع العملاق Mozilla Firefox
مشاركتك بالموضوعات تعنى أنك قرأت قانون المنتدى ، وأنك تتحمل المسئولية الأدبية والقانونية عن نشر هذا الموضوع او الردود
تتقدم منتديات سيفن ستارز بأحر التهانى القلبية للأخت رونى المحامية المشرفة على المنتدى القانونى وذلك بمناسبة الزواج السعيد نسأل الله لها التوفيق فى حياتها وألف مليون مبروك لها ولزوجها الأستاذ /حسين إبراهيم حسين وعقبال البكارى وحياة سعيدة ملؤها التراحم والمحبة والقرب من الله
على السادة الأعضاء الإلتزام بالأقسام النوعية للمنتدى عند تقديم مساهماتهم حيث يكون كل موضوع داخل القسم الخاص به حتى يعطى الشكل المطلوب مع سهولة الوصول إليه لكل متصفح .فالموضوعات الخاصة بالمرأة داخل منتدى المرأة .والموضوعات التى تتحدث عن الإسلام توضع فى المنتدى الإسلامى   ...وهكذا ..ونشكر لكم حسن العمل .كما نشكركم على الأداء الممتاز داخل المنتديات..كما نحذر من الخوض أو التطرق لما يمس الغير أو التهجم أو إذدراء الأديان أو الخوض فى موضوعات سياسيه..المنتديات  أصلاً ..منشأة لتبنى وجهة النظر الأجتماعيه والإسلاميه لأهل السنة والجماعة دون التقليل من الغير بل الإحترام المتبادل..وللجميع ودون تميز بجنس أو نوع أو دين أو لون وشكراً لكم جميعاً...
إدارة المنتديات...سيفن ستارز.

شاطر | 
 

 عزيزي شمام الكوله الصغير الكتكوت : أنتبه لما يدور حولك.

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
حسن الذهبى
عضو stars
عضو stars
avatar

اسم العضو : حسن الذهبى
الجنس : ذكر عدد المساهمات : 2533
تاريخ الميلاد : 11/03/1956
تاريخ التسجيل : 16/01/2014
العمر : 62
المزاج عال

مُساهمةموضوع: عزيزي شمام الكوله الصغير الكتكوت : أنتبه لما يدور حولك.   السبت مارس 31, 2018 5:33 pm


Mohammed Hafez
.........
المناضلة الكبيرة والناشطه اللامؤاخذه السياسية إسراء عبد الفتاح بعد ما كانت بتتشعبط في الميكروباصات و العربيات الكارو ، راحت السنة اللي فاتت تصيف في هاسيندا اللي الليلة فيها ماعرفش بكام ألف ، والسنادي عقبال أملتنا في مصيف تاني الليلة فيه بكام ألف برضه .
.
عزيزي شمام الكوله الصغير الكتكوت :
دي واحده من أيقوناتك و ألهتك العوالي ، مين اللي قالك يابني ان الثورة ماحققتش اهدافها ؟ ( بص لأيقونتك دي و انت تعرف انها حققت ) ، بس عموما مش عايزك تزعل خالص .. معلش .. و أوعى تفهمها غلط .
.
أصل انا متأكد و عندي يقين تام ان أختك المناضلة اسراء عبد الفتاح لما بتنزل في رحلة غطس ( و تغطس غوطيسه ) مش بيبقى غرضها انها تتفرج عالشعب المرجانية و الأسماك اللي أشكال و ألوان .. لا يابني خالص . دي أكيد بتدور على أهداف ثورة يناير في أعماق البحار .
.
و متأكد برضه انها و هي قاعدة عالبيسين في ساعة عصاري و جنبها مشروب البيناكولادا بترفض تشربه و بتقعد تعيط وتدبدب برجليها و تتشحتف على حق الشهدا .
.
و متأكد ان الدوله الفاشية القمعية اللي بتاكل دراع العيال الصغيرة مش بيسيبوها في حالها، و مش بعيد تلاقيهم حاليا بيعذبوها في المنتجع السياحي اللي هي فيه و يضربوها 37 طلقة خرطوش و يحطوا السيخ المحمي في صرصور ودنها .
.
لا يا بني تمويل ايه بس اللي بتاخده اسراء عبد الفتاح ؟ حاشا و ماشا .. احنا اللي ولاد تيت و بناخد تمويل عشان بنقول تحيا مصر و بنصرخ نقول يا ناس احترموا جيشكوا و حبوا بلدكوا و خافوا عليها
.
المهم انت يابطل ما تزعلش ولا تاخد على خاطرك .. شدّ حيلك أومال ، واكتب تويتات كتير .. قول دولة الظلم و دوله العبث و لساها ثورة يناير ، و احكي لنا ذكرياتك في ميدان التحرير لما انضرب عليك رصاص مطاطي و انت عشان عضلاتك قوية كنت بتاخد الرصاصة على صدرك و تطلعها من مناخيرك ، و اوعى تنسى ، اوعى تنسى .. تغسل رجليك و تشرب اللبن قبل ما تنام . 
.
----------------------------
By: Mohamed Hussein
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عزيزي شمام الكوله الصغير الكتكوت : أنتبه لما يدور حولك.
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات سيفن ستارز :: قسم الموضوعات العامة :: الموضوعات العامة-
انتقل الى: